Angajaţii din generaţia Z, dispuşi să renunţe la job dacă nu se potriveşte cu valorile personale

Un sondaj realizat LinkedIn a arătat că marea majoritate, 87%, a profesioniştilor din generaţia Z ar fi pregătiţi să renunţe la locul de muncă pentru a lucra în altă parte dacă valorile noii companii ar fi mai strâns aliniate cu cele personale.

LinkedIn defineşte generaţia Z ca fiind cei născuţi între 1997 şi 2012, cei care sunt în prezent la sfârşitul adolescenţei sau în prima parte a tinereţii adulte.

„Generaţiile mai tinere, în special, vor să lucreze pentru companii acolo unde pot evoca schimbări şi unde pot face diferenţa”, a declarat Josh Graff, director general pentru EMEA şi LATAM la LinkedIn.

Sondajul, care se bazează pe 7.317 de respondenţi din Regatul Unit, Franţa, Germania şi Irlanda, a mai constatat că 59% dintre profesioniştii europeni nu ar lucra pentru o companie dacă valorile acesteia nu s-ar alinia cu cele personale. Pentru 55% dintre cei…

Citeste mai mult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele stiri

Alegerea redactorului