Business Magazin. Un altfel de război într-o piaţă în care puterea de cumpărare scade, mari retaileri şi marii producători au opinii diferite în ceea ce priveşte preţul la raft

Finalul anului trecut şi începutul acestuia au fost marcate de un alt fel de război decât cele care ţin deja în şah întreaga lume. E vorba de un război comercial între doi giganţi – Carrefour şi PepsiCo – de talie similară, cu o cifră de afaceri de 80-90 mld. euro fiecare în 2022, ultimul an pentru care există date publice. În contextul în care inflaţia este în continuare ridicată, iar scumpirile pe bandă rulantă din ultimii doi ani au redus puterea de cumpărare a locuitorilor Europei în primul rând, dar nu numai, discuţiile dintre retaileri şi producători sau procesatori sunt mai dure decât oricând. Iar asta în condiţiile în care oricum cele două părţi erau cunoscute pentru discuţiile şi negocierile la sânge.

Acum, retailerii anunţă că producătorii şi procesatorii vin în continuare cu scumpiri constante, scumpiri pe care consumatorul nu le mai poate duce. De partea…

Citeste mai mult

Ştiri similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Lazăr Ion Marian
Lazăr Ion Marian
Florin Gioga

Ultimele stiri

Alegerea redactorului