1.Spuneţi-ne în câteva cuvinte povestea şi obiectivele companiei VTEX.
Fondată în Brazilia în 2000, VTEX este una dintre cele mai mari companii de soluţii de comerţ digital din întreaga lume, oferind o platformă de ecommerce complexă, care ajută brandurile şi retailerii de tip enterprise să găsească noi oportunităţi de creştere, să ajungă la clienţi prin orice canal şi să-şi eficientizeze operaţiunile aşa încât să îşi mărească profitabilitatea.
În prezent, platforma VTEX este utilizată de peste 2.600 de companii, printre care şi Carrefour, Colgate, Motorola, Sony, Stanley Black & Decker şi Whirlpool, companii care au peste 3.400 de magazine active în 38 de ţări.
În ceea ce priveşte obiectivele noastre în România, continuăm să ne concentrăm pe educarea pieţei prin proiecte strategice, cum este cursul de ecommerce de la Universiteatea Politehnica, parteneriatele…