Echipa naţională de fotbal a Germaniei pune capăt parteneriatului cu Adidas, după 77 de ani de cooperare

Federaţia Germană de Fotbal (DFB) a anunţat joi că Nike va deveni noul furnizor principal de echipament pentru toate echipele naţionale de fotbal începând din 2027, după ce a semnat un contract pe şapte ani cu cel mai mare producător de îmbrăcăminte sportivă din lume.

Va fi pentru prima dată din 1950 încoace când fotbaliştii naţionalei germane nu vor mai purta logo-ul distinctiv cu trei dungi al Adidas, care a fost fondat în oraşul Herzogenaurach, lângă Nürnberg, cu un an înainte.

Subliniind amploarea schimbării sponsorizării, ministrul german al Economiei, Robert Habeck, a declarat pentru agenţia de presă Dpa că „cu greu îşi poate imagina echipamentul german fără cele trei dungi”, numindu-l „o piesă a identităţii germane”.

DFB a declarat joi că Nike a făcut „de departe cea mai bună ofertă financiară” şi s-a angajat, de asemenea, să sprijine „sportul amator şi de…

Citeste mai mult

Ştiri similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Lazăr Ion Marian
Lazăr Ion Marian
Florin Gioga

Ultimele stiri

Alegerea redactorului