Potenţialul este însă mult mai mare având în vedere că pe cel mai mare aeroport din ţară, Henri Coandă, au ajuns anul trecut 12,5 milioane de pasageri. Altfel spus, trenul a deservit doar 5,6% din pasagerii aeroportului Otopeni.
„Pe această rută i-am atras doar pe cei care locuiesc în Bucureşti şi merg la aeroport. Însă doar 40% din pasagerii care ajung la aeroportul Otopeni sunt din Bucureşti, iar 60% vin din provincie. Vrem să vină cu trenul şi cei din provincie, adică pasageri din Piteşti de exemplu să ajungă la Bucureşti, cu trenul în loc de maşină şi doar să schimbe în Gara de Nord trenul spre Otopeni, aici este potenţialul de creştere pentru această rută“, a spus, pentru ZF, Irinel Ionel Scrioşteanu, secretar de stat la Ministerul Transporturilor.
El a adăugat că urmează să fie aprobată viziunea pentru transport metropolitan a Bucureştiului şi că…