Tesla şi-a dezamăgit acţionarii pe 19 aprilie, când a dezvăluit modul în care reducerile sale agresive de preţuri au afectat activitatea companiei, raportează Insider, citat de ZF.
Constructorul auto a început să reducă preţul SUV-ului Model Y şi al sedanului Model 3 în ianuarie – iar ultimul său raport privind câştigurile a arătat că marjele de profit au scăzut dramatic în ultimul trimestru.
Într-o convorbire cu investitorii, CEO-ul Elon Musk a lăsat să se înţeleagă că va continua strategia în încercarea de a atrage clienţii mărcilor auto tradiţional şi ai rivalilor EV.
Însă analiştii au avertizat că Tesla ar putea fi nevoită să îşi sacrifice situaţia financiară pe termen scurt pentru a-şi creşte cota de piaţă. Cu toate acestea, anumite voci susţin că încă este prea devreme de spus cu certitudine dacă noua strategie a lui Musk va lucra în dezavantajul…